Mångpysslare

Kommentera
Hej
sitter här i soffan och känner lite att luften har gått ur mig efter Sveriges mycket tunga förlust mot England i VM. Så tråkigt, jag trodde verkligen att de skulle klara av matchen men så är det ibland.
 
 
Igår slog det mig att jag är inte en mångsysslare... jag är en mångpysslare! Igår höll jag på med hela tre olika pyssel. Jag virkade på en trasmatta, gjorde skålar av LP-skivor och jag gjorde en barnvagnsmobil med Super Mario tema. 
 
 
 
Om du går in på min sida och facebook så har jag lite olika färdiga alster till salu. Mest armband till förmån mot cancer men snart kommer även barnvagnsmobilen komma upp till försäljning för 300 kr. OM du inte kan bärga dig utan verkigen vill ha den, skicka då ett meddelande till på mig via min facebooksida:
 
www.facebook.com/sophiespysselstuga