Drömmer mig bort

Kommentera
December  ska inte vara så här grå. I mitt tycke borde det nu vara cirka 8-10 minusgrader och jag önskar att det låg cirka 3 decimeter snö som tindrade på taken och som tynger ner trädens grenar. Men tyvärr ser det inte ut så i år. Jag håller fortfarande tummarna på en vit jul men det är verkligen inte samma mysiga känsla i december när det är grått och dis istället för kallt och snö. Men så är det I guess...
 
Men men, jag ska inte klaga. Trots att jag längtar efter snön och vintern så längtar jag också efter en utlandsemester till sol och värme. Det skulle vara underbart att åka i väg någonstans och ladda upp batterierna och ladda upp med D-vitamin. Tror dock inte att det blir i år utan det får förhoppningsvis bli nästa år.
 
Men det här är ju min pysselblogg så ska kanske komma in på det också. De två senaste dagarna så har jag återupptagit min Diamond painting med min minion. Och jag börjar snart bli klar med den. Jag inser att jag tycker att det är ett väldigt rofyllt pyssel som lätt äter upp massor av timmar på kvällen, helt plötsligt har det gått tre-fyra timmar och jag borde gått och lagt mig för länge sen. Men som den gamla klyschan säger ; tiden går verkligen fort när man har roligt.
 
Nu  måste jag fortsätta dagen.
 
ha det så bra där ute i rusket :)