Dålig på att uppdatera

Kommentera
Hej allihopa, jag vet att jag brukar börja alla inlägg med att konstatera att det var ett tag sen som jag bloggade, Så jag ska inte bryta den trenden.
Det är bara att konstatera att daganra, veckorna och månaderna bara flyger förbi och jag hinner inte med. Det är redan december... Snart är det jul
 
I helgen var det första advent och jag stod på julmarknad. Trots det gråa vädret så var det både roligt och mysigt. Väldigt roligt att träffa alla som kom och tittade på mina alster och som handlade.
Tusen tack till er alla!
 
Nu när julmarknaden är över så har jag kunnat fortsätta med sånt pyssel som jag dels vill behålla själv samt kan också fortsätta på det stora överkastet som ska vara klart sista februari. Igår så satt jag med min miniontavla i Diamond painting. Det är så kul att se mönstret växa fram hela tiden. Jag hoppas att jag blir klar med tavlan i år men det märker jag. Jag vill inte känna att mitt pysslande ska bli måsten utan att det fortsätter att vara rofyllt och roligt.
 
Nu så måste jag avsluta här, jag ska försöka att titta in med lite tätare frekvens så jag siktar på att blogga minst en gång till innan jul :)
 
Annars får jag önska god julb