Välkomna till min pysselstuga

Kommentera
Hej och godkväll.
Sophie heter jag och är bosatt i Stockholm. Jag har de senaste åren fått ett allt större intresse för pyssel. Jag älskar att få vara kreativ och låta fantasin flöda. Från början så virkade jag mest små figurer, amigurumi. Men det har utvecklats till att virka kläder, jag har börjat sticka och jag har även börjat med både korsstygn och pärlplattor.
Mitt mål just nu är att jag skulle vilja stå på en julmarknad i vinter och sälja mina alster. Den drömmen vet jag dock inte om den är helt genomförbar. Jag får helt enkelt se vart året för mig.
 
Här på min nya blogg så kommer jag att dela bilder på det som jag för tillfället pysslar med. Ibland kommer jag även att ha alster till försäljning. Om du vill ha hjälp med något pyssel så skicka en förfrågan till mig så kontaktar jag dig och ser om det går att lösa. :)
 
Jag hoppas att du finner inspiration här på min blogg.
 
Jag finns även på instagram: sophiespysselstuga
 
Ha en trevlig kväll och helg.