Trötta ben

Kommentera
Eller det är inte bara benen som är trötta. Hela jag är heeelt slut. Idag på jobbet har det dels varit väldigt stressigt och jag har dessutom varit med och spelat fotboll. Och fotbollen var helt sjukt jobbig. Jag har inte sprungit på nästan 2 år och jag tror att det säkert är 8-10 år sedan jag spelade fotboll senast. Jag kan säga att jag var helt tomatröd i hela ansiktet och visste inte om jag skylle spy, svimma eller dö. Men det var kul och sjukt bra träning måste jag ju säga eftersom benen är trötta. 
 
Nu på kvällen så var tanken att vi skulle tvätta men då både jag och min sambo är slut och det är dessutom flera program som vi följer nu på tv. Så vi fick boka tvättstugan nu på torsdag igen. INte superkul men jag orkade verkligen inte idag.
 
Nu på kvällen så ska jag börja med ett nytt pärlprojekt igen tror jag. Jag har en ide som jag känner att jag vill testa. Men det är kanske inte optimalt att pärla i soffan men jag vill nog testa det ändå. Det värsta som kan hända är att jag spiller och får börja om.