Misslyckad strykning

Kommentera
Nu är jag äntligen färdig med mina glasunderlägg i Super Mario tema. Eller jag har kvar att stryka dem. Jag har precis strykt på första sidan men det gick inte alls bra idag. Av någon anledning så började pärlorna flytta på sig så det hoppade en och annan groda ur munnen på mig. Men det känns väldigt kul att de är klara. Under morgondagen är planen att de kommer komma upp till försäljning på min Etsy shop eller på instagram.
Nu tror jag att jag ska pausa med glasunderläggen och göra lite nyckelringar istället när jag jobba med pärlor. Jag insåg att jag har massor med nyckelringar här hemma som jag måste göra något med så varför inte pärlade nyckelringar?
Under helgen så ska jag också försöka att virka lite på de temperaturfiltarna som jag håller på med. Jag ligger ungefär 3 veckor efter. Det känns ganska sjukt att säga det. 3 veckor... var har de veckorna tagit vägen? Hela mars har bara flugit förbi. Jag känner att jag inte alls hinner med. Det känns som att det bara är måndag-fredag-måndag-fredag.... hela tiden. Den här veckan har varit extrem. När jag vaknade trodde jag att det var tisdag. För det kändes som en mycket naturligare gissning än att det skulle vara fredag. Men så kan det vara.
Trevlig helg allihopa