Lat lördag

Kommentera
God morgon.
Eller nu är det kanske egentligen med "god förmiddag". Idag var min plan egentligen att ta en lång sovmorgon men så blev inte fallet. Jag vaknade 06:15 men efter att varit uppe o druckit lite vatten så kröp jag ner i sängen igen och lyckades halvsova fram tills kvart över nio. Då kände jag att det var dags att ge upp. 
När jag kom upp så hade min sambo gjort kaffe till mig (YAY) och efter lite frukost så har jag nu suttit i soffan och funderat på vad jag ska göra idag. Solen lyser och himlen är klar blå men det är inte så varmt. Jag får se om det blir någon lite promenad kanske.
 
Men jag har ändå hunnit med att pyssla lite på morgonen. Jag håller just nu på och virkar en Minion. Jag kan säga att jag älskar miniorerna. Jag tycker att de är fantasiskt söta och roliga. Denna minion har jag virkat på sen nyår. Eller de senase två månaderna har den legat ofärdig i en påse för att jag inte riktigt har kommit överens med den. Jag har varit tvungen att repa upp arbetet flera gånger för att det inte har blivit bra och varje gång blir jag både ledsen och irriterad. Men nu tror jag att den kommer bli rätt så bra. Perfekt kommer den inte bli men eftersom jag frivirkar så kan jag inte förvänta mig att det ska bli perfekt varje gång. Min plan är att försöka att bli klar med den i helgen men jag är inte säker på att det är ett rimligt mål. För tillfället tycker jag att det är roligt att hålla på med flera olika saker samtidigt. Att liksom hoppa lite mellan projekten. Men hur som helst, här kommer en blid på minioren in progress.
 
 
Hoppas att du får en härlig lördag!