Sovdags

Kommentera
God kväll (strax god natt)
imorgon jobbar jag sista dagen innan jag går på 3,5 veckors semester. Det ska bli sååååå skönt att få semester. Jag ser fram emot sovmornar och lite mer lata dagar. Förhoppningsvis så kommer vädret att vara med mig så att det blir sol och varmt. Jag kommer att åka bort några dagar men planen är att jag ska hinna pyssla mycket. Jag har en förhoppning om att kunna sitta ute i solen och pyssla men vi får se om vädergudarna är på min sida. 
Min plan är att helt färdigställa klänningen som jag håller på med. Den har fått ta lite paus för jag var tvungen att bli klar med en födelsedagspresent. Bild kommer upp på söndag eller på måndag.
 
Jag blev klar med den idag så sista timmarna har jag suttit och sorterat pärlor, det är typ exakt så tråkigt som det låter men det är ett projekt som gör pysslande lättare när jag väl sitter ner och pärlar. Jag har en tanke att jag ska göra två tavlor under min semester. Den ena ska jag troligen behålla själv och den andra är tänkt att bli en present. Det börjar bli dags att påbörja den så att det inte blir stressigt. 
 
Juste, jag måste göra reklam för min tävling! Gå in på: https://www.facebook.com/sophiespysselstuga
Där har jag just nu en tävling där vinnaren kommer att dras på måndag. Gå in och tävla. Vinnaren får två skyltar i valfria färger. För att se skyltarna och regler, besök sophiespysselstuga på facebook.
 
Nu ska jag sova så jag orkar med min sista jobbdag innan semestern. Godnatt :)