Hemma efter en helg på landet

Kommentera
God kväll alla läsare.
Just nu sitter jag på golvet framför soffan... min dator hade nästan noll batteri och jag vill blogga lite. Då får man snällt sätta sig ner på golvet. 
Jag är helt slut i mina ben, jag har varit och tränat ben och dessutom cyklat till och från jobbet. Jag kommer nog ha härlig träningsvärk i mina ben imorgon. Men det är också skönt.
 
På fredag så går jag på semester och det ska bli jätteskönt. Jag tänker försöka pyssla så mycket som jag kan men jag kommer också att åka bort en del. I helgen så tjuvstartade jag nästan semestern. Jag åkte ut till landet i Grisslehamn och umgicks med släkten. Det var fantastiskt väder så jag flyttade ut pysselstugan på stranden.
 
Det var fantastiskt skönt! :)
 
På lördag så ska jag på fest och just nu håller jag på och knopar ihop en present. Jag har en idé som jag håller och testar. Jag hoppas att det blir bra. Om jag blir nöjd så kommer jag troligen att lägga upp mönster till försäljning. Jag kommer lägga upp bild på presenten efter lördag, så att det inte finns någon risk att hon som ska få den ser presenten i förväg.
 
Nu ska jag avsluta här. Gå gärna in och gilla min sida på facebook: sophiespysselstuga
 
Ha en fin kväll