Fest ikväll

Kommentera
God eftermiddag, 
Här i stockholm lyser solen trots att högsommarvärmen fortfarande lyser med sin frånvaro. Det är väl inte hela världen men jag saknar ändå värmen. 
Nu har jag precis kommit hem från träningen och ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning. Ikväll ska jag iväg på 25års fest för en jobbarkompis. Det är temafest med temat "vad vill du bli när du blir stor" och jag ville bli brandman. Jag har fått låna ett par riktiga utryckningsbyxor och har kompleterat med en brandmansmössa från BR-leksaker. Det ska bli superkul! 
Imorgon kommer jag att lägga upp bilden på presenten som Kollegan ska få, Inte för att jag tror att hon kommer vara inne här på bloggen eller facebook och se den i förväg men varför utmana ödet. Bättre att lägga upp imorogn. (om jag är pigg imorgon vill säga)
Nä nu ska jag hoppa in i duchen så att jag slipper stressa.