Bilsemester o camping

Kommentera
Hallå mitt i natten. En normal människa skulle sova vid den här tiden men jag har varit vaken sem 03:21. Vet faktiskt inte exakt var nåhonstans jag är men relativt nära Ockelbo vet jag att jag är.
 
för  tillfället är jag och min lillebror på bilsemester och letar efter loppisar. Vi åkte igår o ska vara borta till söndag. Planen var att vi skulle tälta. Igår kväll så hade vi lite bekymmer att hitta något bra ställe att ställa upp tältet på. När vi en o en halvtimme senare äntligen hittar en plats o ska kliva ur bilen blir min bror väldigt tyst... o säger sen: "jag har glömt tältet". Jag trodde först att han skojade men det gjorde han tyvärr inte. 
 
Så nu ligger jag här på släpkärra och är ganska rädd. Vi står mitt ute i ingenstans o jag har de senaste veckorna kollat mycket på criminal mindS... inte någon bra kombination. Jag tror att det som gör mig rädd är att jag tror att någon ska göra inbrott i bilen eftersom den personer inte ser något tält... men jag är inte såker på att det är därför.
 
jag fick iaf sova 4 timmar... förhoppningsvis ska jag kunna slumra tre-fyra till snart. Om jag kollar lite i telefonen först blir jag förhoppningsvis tillräckligt trött.