Bilder på olika pyssel

Kommentera
Hej,
Tidigare idag så lovade jag att lägga upp lite bilder på vad jag har pysslat med under den senaste tiden och de kommer här nu: 
 
Det är bara en bråkdel, kolla gärna in min facebook sida eller instagram. Jag finns under samma namn på båda ställena.
I morgon ska jag åka till landet och jag har lite ångest för jag vet inte vad jag ska ta med mig för pyssel. Jag ska åka buss i 2,5 timmar och då vill jag gärna pyssla med någonting. Jag känner att jag inte vill ta med min vita klänning ifall den blir smutsig, men samtidigt vill jag bli klar med den... Det är svårt när jag inte kan bestämma mig. Men jag har lagt ner lite olika alternativ nu. Men väl ute på landet så vill jag ju ändå umgås med min släkt också så jag ska inte bara pyssla.
 
Jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera min blogg, det går i vågor. Men jag lovar att bli bättre i alla fall.
 
ha en härlig sommar kväll.