Producerat korgar

Kommentera
 
Ibland behöver jag pausa med projekt som jag håller på med. Okej, ska jag vara ärlig så händer det ganska ofta. Jag kan tycka att ett projekt blir tråkigt, eller tar för mycket tid och då behöver jag göra något i mellan. Ett sådant i mellan projekt har varit två stycken fruktkorgar av ett vävgarn som jag fick av min mormor. 
 
Det som jag är väldigt stolt över dessa korgar är att jag har fått till stadiga kanter, något som jag inte har lyckats med tidigare. Alla tidigare korgar som jag har gjort så har kanterna fallit ner och det har gjort mig missnöjd.
 
Snart så kommer jag att börja med min största beställning någonsin. En brudklänning. Jag är så nervös men jag vet att jag kan lösa mönstret och jag vet att det kommer bli bra. Men det är ändå en väldigt viktigt klänning. Så nervös ska jag vara men det kommer bli bra.