Försöker färdigställa ett projekt.

Kommentera
Det börjar att gå sakta framåt. Och då menar jag sakta. Denna tavla har blivit lite av ett evighetsprojekt... Nu är huset färdigt och fastlimmat på tavlan men när ballongerna börjar att hamna på plats så insåg jag ganska snabbt att jag hade alldeles för få... Jag trodde att jag skulle limma dit dem jag hade kvar och att det skulle vara tillräckligt men tjii fick jag...
 
 
Det betyder alltså att det bara är att fortsätta att bygga fler ballonger. Egentligen har jag inte bråttom att bli klar, jag vill att det ska bli bra. Men samtidigt vill jag bli klar med det här projektet så att jag kan börja med nästa. Jag är inne i en period då jag försöker att slutföra det jag har påbörjat innan jag startar nya saker... Men i ärlighetens namn så går det så där...
 
Jag vill också börja med att fixa till vårat soffbord som jag har köpt begagnat. men jag kan inte börja med det förän vi har målat klart i sovrummet... Och jag kan inte påverka hur snabbt färgen torkar så det är bara att ta ett djupt andetag.
Det jag kan göra är att gå ner i förrådet och ta upp flyttkartonger så att jag har någonstans att lägga kläderna från byrån som vi har tömt. 
Det kanske är det jag ska fortsätta med nu istället för att blogga. 
Ha det bra :)