Glad påsk

Kommentera

Hej allihopa.


Jag har varit tyst ett tag men jag har varit så himla trött efter jobbet så jag har inte orkat att blogga. 

Nu har jag iaf varit på lite påskledighet, det har varit mycket skönt. Ännu bättre är att det är en dag ledigt på måndag också. Den kommer behövas.

Jag har varit och hälsat på hos min pappa så jag har ju inte kunnat pyssla lika mycket som vanligt. Jag har hållit på med mitt korsstygn som har haft paus i en månad. Nu är snart hela kungsfiskaren klar så då kommer det kännas som att jag har kommit mycket längre än jag egentligen kanske har gjort. Jag ska försöka fortsätta med den ikväll.

Imorgon så är min plan att åka och byta några skor på morgonen men att sen pyssla hela dagen. Min sambo ska åka på derby så jag kommer vara själv ganska många timmar, då gäller det att passa på.

Nu måste jag avsluta här och återgå till mitt sällskap.

Glad fortsättning.