Valdag och virkade grönsaker

Kommentera
Godag. tydligen en månad sedan jag senast bloggade, tiden går verkligen snabbt. Förra helgen så stod jag på Skälby höstmarknad och visade och sålde mina virkade alster. Det var en fantastiskt trevlig dag och mycket kul att få höra så många komplimanger om det som jag har skapat själv. Det värmer oerhört gott så et stort tack till alla er som kom och sa hej och som handlade.
Jag kommer defenitivt att stå på fler marknader som planen ser ut just nu. 
Här kommer ett litet axplock av de alster som jag hade med mig på marknaden.
 
 
 
 
Det som jag märkte att flest personer gillade var de virkade grönsaker. Jag gissar att de ligger i tiden nu när det är så mycket prat om att plastbanta. Dessa frukter och grönsaker är därför det perfekta utbytet till leksaksköket. De är virkade i 100% bomull och kan också tvättas om de skulle bli smutsiga i leken.
 
Är du intresserad av att köpa lite grönsaker? Skriv då en komentar här eller gå in på min facebooksida sophiespysselstuga och skicka ett meddelande där.
 
Nu måste jag gå, det är dags att gå till vallokalen och bidra till demokratin.
Ha det så bra