Varit på ishockey

Kommentera
För första gången så har jag varit på ishockey live. Det var superkul. Visserligen var det fel lag på isen. Men det var ändå en upplevelse. Jag var nervös att jag inte skulle hinna med pucken men det gick över förväntan. Vi satt väldigt högt upp så jag fick en bra överblick av vad som hände i matchen.
 
Imorgon så är det dags att gå upp och relativt tidigt försöka köpa en startplats till vasaloppet. Så håll gärna en tumme för min skull. Jag hoppas verkligen att jag kan få en startplats. Däremot så kommer jag också köpa en startplats till halvvasan för min kompis vill gärna åka den och då får vi båda träningssällskap. Om jag får biljett till båda så kommer jag att se halvvasan som ett sista ordentligt träningsprogram för vasaloppet. Visst det kanske är mer än jag klarar av men jag ska göra mitt bästa. Jag är inte redo att släppa vasaloppet. Om jag märker att jag inte kommer klara av vasaloppet så kommer jag att sälja startplatsen. Jag har en plan. Jag vill så gärna klara det.
 
Nä nu måste jag sova. Jag är så trött.
God natt allihopa