Testat en Nalle puh

Kommentera
Idag på eftermiddagen så åkte jag hem till en kompis för att pyssla lite. Det var vi två och hennes snart tre åriga dotter som pysslade. Jag tog med mig både pärlor och en kofta som jag håller på och stickar. Men det slutade med att jag valde att pärla. Det blev en Nalle Puh. När jag gjorde den så fick jag en idé om en tavla som jag vill göra. Nu hade jag inte möjlighet att göra det eftersom jag behövde kunna transportera hem den. Men som sagt så fick jag en idé som jag tror kommer att bli bra. 
 
Jag vet det varit lite kralt med blogg inlägg veckan som har varit. Min plan är att bättra mig. Det är väldigt nytt för mig blogga så det har inte blivit "rutin" (i brist på bättre ord) än. Sen så har det också varit en vecka då jag faktiskt knappt har pysslat så jag har också kännt att jag har haft något att bidra med. 
 
Under veckan som kommer så ska jag verkligen försöka att avsluta ett UFO som ligger i min puff framför soffan  nämligen denna minior... Den har, som tidigare nämnt, hängt med sedan nyår och inte blivit klar. Nu tror jag att alla delarna äntligen är klara. Jag måste kanske fixa till armarna lite för att få till proportionerna men i övrigt är den klar för montering... Det är verkligen en sån sak som brukar kunna ta tid. Men Minioren får vara fokus för veckans pyssel iaf.
 
Nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon. God natt.