Snart dags för träning

Kommentera
Redan onsdag. Det känns verkligen märkligt. Veckorna bara flyger föbi helt fullkomligt. Det är både frustreande (för det känns som att jag inte har någon tid) men också underbart för det betyder att det snart är sommar. Jag älskar sommaren! Att kunna gå ute i shorts och linne, kunna bada, sola, grilla you name it.
Men nu ska jag försöka att komma tillbaka till här och nu. Nu på kvällen så har jag lagat soppa med potatis och champinjoner. Det blev supergott! Det är inte ofta som jag lagar champinjonssoppa men det är gott så det är något som jag borde laga lite oftare. 
Nu på kvällen så ska jag åka i väg och träna. Jag har inte tränat på två veckor så det är blandade känslor. Det ska dels bli superskönt att få röra på mig igen men det är också lite ångest efter som det kommer vara sjukt jobbigt att träna efter ett så här långt uppehåll. Speciellt när uppehållet var ofrivilligt pga en förkyldning. Konditionen kommer troligen ha fått ett bakslag.
 
Hittils på kvällen så har jag inte hunnit pyssla någonting än. Jag får se om jag inte ska ta fram något nu. Det är fjantigt men det kryper i pysselfingrarna nästa på en gång om jag inte sysslar med något pyssel. De senaste dagarna har det varit mycket pärlande. Jag har fått upp intresset för att arbeta med Hama midi pärlor kan jag ju säga. Min sambo blir helt tokig på mig. Det kan ju vara så att det ligger pärlor på större delen av golvet (de trillar ju ner hela tiden) Plus att jag har köpt ganska mycket material dessutom. Men det är mitt stora intresse. Då är det svårt att inte investera i material så att jag kan pyssla med det som jag tycker är roligt.
 
Nu ska avsluta detta blogg inlägg och byta om för träningen.
Vi hörs senare. Byebye everybody.