Det snöar i stockholm

Kommentera
Usch och fy och blä!! Det snöar just nu utanför mitt fönster och det är ordentligt kallt. Eller det är typ 4 grader och blött så svinkallt kanske är att ta i. Men när man jämför med helgens väder med strålande sol så är det svinkallt.
Kvällens plan är att gå och träna. Jag är väl sådär sugen på det. Jag har sån kollosal träningsvärk att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Cykling 1,2 mil två gånger på tre dagar och fotboll för första gången på typ tio år. Jag har skrattat åt mig själv när jag har rört på mig idag. Men träningsvärk ska ju tränas bort så det är bara att bita ihop och gå ner och träna. 
 
Men även om vi åker och tränar så tänkte jag se till att pyssla lite. Jag har en pärlplatta som jag ska stryka och jag ska dessutom försöka få till min minion. Jag har inte så många saker kvar men det tar verkligen mer tid än vad jag vill tro. Mitt mål får vara att bli klar med armarna idag tror jag. Förr eller senare kommer den bli klar.