Äntligen

Kommentera
Nu är den äntligen klar. Som jag har kämpat med denna filur. Jag har hålt på med den sedan nyår. Det har tagit flera omstarter och upprepningar och jag har behövt beställa garn i flera omgångar men nu är den äntligen klar. Eller det är två knappar som jag måste sy fast innan den är 100% klar. Problemet är bara att att nålarna jag har just nu är precis lite för stora så jag kan inte komma igenom hålen som trådarna ska igenom för att kunna sys fast. Så antingen så måste jag köpa nya nålar, eller så får jag hålla tummarna att jag har en vanlig synål någonstans här hemma. Nu vet jag dock inte var just nu. Men trots allt är det väldigt skänt att jag har avslutat detta UFO. En sak som inte blev så bra är att den inte riktigt kan stå upp. Jag får kanske sprätta upp fötterna vid ett senare tillfälle och fylla på med vadd. Men just nu behöver jag pausa med denna minion.
 
Jag har inte bestämt mig för vad mitt nästa projekt ska bli. Jag har en present som jag måste göra klar. Så jag har ju faktiskt en plan på vad jag borde jobba med för pyssel. Men vad jag vill virka för något, det är en annan femma.
 
Nu är det iaf helg vilket jag tycker är mycket skönt. Jag hoppas att det ska kunna bli en ganska lugn helg men jag vet inte än. Får se vad helgen har att erbjuda.
God kväll allihopa. Och ha en trevlig helg.