Julmarknad och julpyssel

Kommentera
Hej allihopa. 
Det var verkligen länge sen som jag var här inne, jag har uppdaterar mer på instagram och min facebook. Men nu är jag här igen.
Tänk att det redan är december och idag är det första advent. Det känns väldigt konstig, som att tiden bara flyger iväg. Igår stod jag på mitt livs första julmarknad, det var läskigt, spännande och jättekul. När jag satt hemma och prismärkte allting så insåg jag att jag hade med mig över 100 produkter. Jag vet inte hur det har gått till men mycket saker har jag hunnit skapa. Lite blev sålt men mycket är kvar.
 
Om du vill beställa något så skriv till mig här eller på facebook: sophiespysselstuga
 
Idag har jag testat ett helt nytt pyssel. Jag har gjort en dörrkrans av gamla julgranskulor. Det var pilligt och lite krångligt men jag är nöjd med resultatet. Tyvärr så verkar den inte matcha min ytterdörr, men jag är ändå mycket nöjd med kransen. Jag funderar på att eventuellt sätta på lite tallris på den senare men det får bli ett senare projekt till strax innan jul.