Trött söndag

Kommentera
Godmorgon.
 
Söndag idag och just nu är jag sjukt trött. Vi var på fest igår på dagen, även om jag varken drack eller kom hem speciellt sent men jag är ändå galet trött. Tanken idag är att vi ska gå ner och träna men jag är jättesliten så vi får se om det blir någon träning. Det vi också ska göra idag är att fortsätta att måla om och fixa här hemma. Så det skulle vara skönt att inte vara helt slut när vi åker till IKEA. Vi får se, jag tänker låta min sambo bestämma om vi ska träna eller inte. Om vi går ner så kommer jag köra kondition iaf.
 
Nu ska jag strax fortsätta med tavlan som min sambo har beställt. Det som är jobbigt är att det blir sånt trassel med alla trådarna så jag blir så irrtiterad när jag håller på. Det blir väldigt påfrestande. Men ju fortare jag börjar ju fortare blir jag klar. Även om det är krångligt just nu så är jag övertygad om att det kommer att bli ett väldigt bra slutresultat.