Dags för resa igen

Kommentera
Hej allihopa.

Bilresan i dalarna blev väldigt lyckad. Vi hittade massor av gamla möbler och lite blandat smått och gott. Det var skönt att vara borta några dagar även om det var sjukt läskigt att sova i släpet. 
Nu har jag varit hemma några dagar men vi hari nte gjort så mycket. Jag har sutit och pysslat i soffan och nu är min vita klänning nästan klar. Den har cirka 5 varv kvar men jag väntar på garn igen... Så förhoppningsvis så blir den klar nästa vecka, men det beror på leveransen.
 
Jag håller på och bubbla över av projekt och ideér. Jag har för tillfället cirka 7 projekt (jag säger cirka för jag har troligen glömt några) som jag har påbörjade. Jag vill hålla på med alla samtidigt men det kan jag tyvärr inte göra. Men det göra att tiden inte räcker till och det är ganska frustrerande och faktiskt lite stressande. Nu har jag dessutom fått en ny beställning och för första gången är det från min sambo. Jag ska göra en filt (som ska bli en tavla) som är inspirerad av the big bang theory. Jag har hittat en tidigare CAL som har superfina mönster. Jag ska länka till sidan när jag postar bilder hur det går. Men jag har inte börjat än.
 
Nu måste jag avsluta här. Ska åka om 6 minuter och behöver packa ner de sista sakerna. Jag ska hälsa på min pappa nere i lund. Kommer att åka tåg ner vilket innebär att jag får 4 timmars pysseltid. YAY :)