Presenttillverkning

Kommentera
God kväll till er alla där ute i etern.  Nu är jag äntligen hemma igen. Jag har varit på vift under förmiddagen och jag har varit så jävla förbannad. Jag blev inparkerad av en idiot när jag var inne på erikshjälpen vilket gjorde att jag blev försenad hem till mormor med ca 30 minuter. Jag förstår inte hur svårt det ska vara att visa respekt för sina medmänniskor...
 
Men nu tänker jag släppa det. Jag har idag kommit hem med 10 brickor från erikshjälpen. Inte riktigt lika fina som jag hade köpt från Panduro men med tanke på prisskillnaden så är tanken att jag ska lämna tillbaka dem jag imorgon tror jag. Nu på kvällen så ska jag som sagt göra klart en födelsedagspresent som jag hoppas kunna visa en bild på snart. Jag kommer kanske kunna lämna den imorgon och då kommer bilden på presenten upp här (eller på instagram. 
 
Jag har några smådelar kvar att skapa och jag väntar också på att färgen ska torka. När färgen är torr så kommer jag kunna montera. Jag väntar med spänd förväntan på slutresultatet.
 
Nu när jag väntar på att färgen ska torka så sitter jag också och funderar på vad jag ska börja med för nästa virkningsprojekt. Än så länge har jag inte kommit på vad jag ska göra. Eller jag har några ideer men jag vet inte ecakt var jag ska börja än. OM du har ett förslag kan du väl slänga i väg en kommentar och tipsa mig.