Måndag igen

Kommentera
Jasså, då var det måndag igen. Det går så fort nu alltså (ja jag låter väl lite tjatig på den fronten men så är det)
Nu är det vecka två som jag cyklar till jobbet och det känns faktiskt något mindre motigt denna vecka. Eller än så länge i alla fall. Håller jag i och cyklar så kommer jag dels att spara lite pengar och jag kommer få ordentliga benmuskler för det är uppförsbackar både dit och hem. 
 
I morse när jag vaknade så hade jag fått en väldigt glad överraskning. Jag hade fått ett mejl via etsy från en tjej som undrade om jag har någon dörrskykt i hamapärlor till salu. Jag sa att det har jag inte men att jag gärna skapar en till henne. Så nu hoppas jag att hon kommer återkomma med önskemål så att jag kan få skapa en skylt till henne. 
 
Idag har jag pysslat på jobbet också och vi har testat att göra egna påskägg. Jag har ingen aning om hur de kommer bli. Det är första gången som jag jobbar med tapetklister och tidningspapper så jag har ingen aning om hur många lager som behövs för att det ska bli stabilt så att det går att använda. Jag får helt enkelt vänta och se hur det blir när det har torkat. Jag hoppas att vi har gjort dem tillräckligt tjocka annars får vi lov att fylla på med fler lager nästa vecka.
 
Nu ska jag fortsätta sortera pärlor och försöka få till några skyltar innan jag måste sova.