Första sålda objektet.

Kommentera
Idag så sålde jag mitt första pärlade objekt. En marimekko inspirerad ask.  Jag är mycket nöjd med resultatet. Asken har nu precis hittat tillbaka till sin nya ägare och användningsområdet kommer vara tepåseförvaring. 
 
Är du intresserad av en ask+ Skicka ett meddelande och så kontaktar jag dig med ett prisförslag.
 
Under dagen idag så har jag inte hunnit pyssla så mycket som jag hade velat men det har ändå varit en effektiv dag. Först idag så har jag köpt en startplats till Halvvasan och (förhoppningsvis) har jag också fått tag på en biljett till vasaloppet. Jag har fått ett mejl att jag har bokat en plats så jag hoppas att det betyder att jag kommer stå på startlinjen den 4/3 2018. 
Därefter har jag varit på loppis, tyvärr hittade jag ingenting. Sen har mamma varit här och hjälpt mig sätta upp en spegel och röja lite i förrådet. Så allt som allt har det ändå varit en bra söndag. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Jag tror nog att jag ska ta fram något pyssel. Jag måste bara bestämma vilket. Jag tror nog att det blir lite temperaturfiltarna.