Söndagskväll..

Kommentera
Dagen idag har både varit supersnabb men också väldigt långsam. Det känns som att jag har hunnit mer fler saker än vad jag brukar. Det kan ha att göra med att jag fick gå upp tidigare än vanligt eftersom jag hade MR på morgonen... Så då blir det bonustimmar på dygnet. 
Det har ändå varit en bra dag. Tränat, virkat, hjälpt min sambo när han målade och en kvällspromenad. Skönt att känna att vi hann med mycket saker idag. 
 
Imorgon är det jobb igen men det kommer att vara en speciell dag. Jag ska vara med på jobbets dagsläger ute på ekerö. Så nu håller jag alla tummar jag har och ber till alla vädergudar som finns att vi får fint väder imorgon. Det är ett ute läger med massor av aktiviteter som kommer att bli mycket bättre och roligare om det är fint väder.
Det som just nu är ett dilemma är att jag inte vet när jag ska åka hemifrån imorgon. Jag ska köra bil till jobbet, något jag inte brukar göra och jag har ingen aning om hur mycket tid jag ska räkna med för att ta mig över essingeleden... Ja ett stort I-lands problem men jag har ingen lust att komma försent till jobbet och jag vill inte komma en halvtimme tidigt heller.. Där av dilemmat... Men det är ett dilemma jag tänker spara till imorgon nu till mer pysselrelaterade tankar.
 
Idag blev jag klar med den virkade delen på långklänningen jag tidigare har lagt upp bild på. 
Det känns så roligt att jag numera är klar. Tjihoo liksom. Det som nu är kvar är att fästa några trådaroch att sen köpa något tunnare tyg som jag ska sy in i klänningen så att det inte är så genomskinlig. Förhoppningsvis kommer jag att kunna köpa det imorgon om jag bara orkar. Under helgen har jag också gjort klart en sjal (måste bara fästa trådar), gjort en frukt/brödkorg. 
Det är några färdigställda projekt trots att jag nästa inte pysslade någon alls under gårdagen. Får se hur mycket jag kommer hinna pyssla under veckan som kommer. Jag har några projekt i huvudet som jag skulle vilja lägga tid på. Det är inte någon brist direkt... bara brist på tid.
 
Nu är det sovdags. Godnatt.